Zapraszam także tutaj:

niedziela, 14 października 2012

Dzisiejsze włosy - 14.10.2012

Weekend mija mi leniwie, postanowiłam więc pokazać Wam, jak wyglądają moje włosy w naturalnym, słonecznym oświetleniu :)





 

Od kilku tygodni walczę o ich blask, co w moim przypadku nie jest wcale prostą sprawą, bo mam mnóstwo babyhair które rosną wszędzie i bynajmniej nie jest to pozytywny efekt suplementacji. Tak już mam, że dużo włosów mi wypada, na to miejsce rośnie dużo nowych, moje włosy są więc cały czas nierównej długości, przez co niemożliwe jest osiągnięcie prawdziwego wygładzenia i blasku. Robię jednak co mogę :) Cieszę się, że ostatnio mają przyzwoite nawilżenie i, o dziwo, gładkość, choć fakt, że w okresie jesiennym zaczęłam stosować odżywkę b/s z silikonem i parafiną. Ogólnie jednak jestem dość zadowolona z ich stanu, czuję, że są o wiele zdrowsze niż jeszcze kilka miesięcy temu, więc nie poddaję się i dbam o nie dalej :)
 
Zadziwia mnie ich odcień na tym zdjęciu, w rzeczywistości są bardzo ciemne, a w słońcu ich kolor wydaje się bardzo chłodny i o wiele jaśniejszy :)
 
W tym tygodniu muszę koniecznie wybrać się do sklepu fryzjerskiego po nożyczki - podcinałam je niecałe dwa miesiące temu, ale już widzę, że przydałoby się trochę odświeżyć końcówki. Nie mogę się doczekać, kiedy pozbędę się dolnej, zniszczonej i przesuszonej części i będę mogła się cieszyć zdrowymi włosami na 100% długości, dlatego nie szkoda mi centymetrów :)
 
 
Życzę wszystkim miłej 星期日, to znaczy niedzieli! :)
 
Pozdrawiam serdecznie,
Klaudia

15 komentarzy:

  1. Kochana jak znajdziesz jakieś dobre nożyczki mogłabyś polecic je na blogu? Sama szukam, a kompletnie się nie znam i nie chcę się np dac zrobic w balona w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) ja też nie bardzo się na tym znam, ale zasięgnęłam kilku porad i mam nadzieję, że uda mi się kupić dobre :)

      Usuń
    2. Podpinam się pod prośbę Awayfromthesun :)

      I znam ból wyrastających babyhair ;/

      Usuń
  2. Faktycznie włosy mają dużo jaśniejszy, czy też jak napisałaś 'chłodniejszy' odcień :) ahh te babyhair :) w moim przypadku powstaje 'mały irokez' na czubku głowy...dość zabawnie to wygląda...

    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. Babyhairs rzeczywiście są niezłymi przeciwnikami schludnej fryzury :D
    Ja również lubię odświeżać końcówki. Włosy lepiej się układają i nabierają gęstości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie na gęstości najbardziej zależy :) z tego też względu nie będę ich jakoś bardzo zapuszczać, obecna długość mnie w zasadzie satysfakcjonuje :)

      Usuń
  4. ale lśnią! widać poprawę w kondycji:) te ciemne paski to cienie czy jakieś ciemniejsze pasma?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemne paski to najprawdopodobniej cienie od okna/firanki ;p

      Usuń
  5. mi włosy zaczęły wypadać.. zupełnie nie wiem dlaczego! :(
    nie wiedziałam co robić, wróciłam do szamponów z SLS i przestałam na razie olejować, zobaczymy co będzie dalej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to błąd, myj dalej delikatnymi, chyba że mają zioła, to wtedy spróbuj odstawić. poza tym na jesieni włosy zawsze mocniej wypadają, więc ja bym się tym tak bardzo nie przejmowała :)

      Usuń
  6. wow ogromna różnica między lutym a październikiem - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie jedno pytanie. Szukam właśnie odpowiedniego szamponu dla moich włosów. Wszystkie, które dotychczas miałam były z silikonami. Moje włosy są strasznie zniszczone.Więc, chciałabym się zapytać o wychwalany szampon Babydream fur mama, czy jest on dostępny tylko i wyłącznie w rossmanie czy w innych drogeriach również ? Chciałabym go wypróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten balsam mogę Ci serdecznie polecić :) jest dostępny tylko w Rossmannie, szukaj go w dziale z żelami pod prysznic, nie na stoisku dla dzieci.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...