Zapraszam także tutaj:

piątek, 19 października 2012

TAG: Moje włosy w pigułce


Zostałam otagowana przez Waniliową Kokosankę, bardzo dziękuję :)


 Zasady:  odpowiedzieć na 13 pytań, otagować 5 osób (oczywiście je o tym poinformować), podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
 
 
 1. Twój naturalny kolor włosów:  
 
Ciemny brąz, taki jak na zdjęciach.

 2. Twój obecny kolor włosów:  
 
Moje włosy nigdy nie były farbowane, więc jest to nadal ciemny brąz :) Bardzo lubię kolor swoich włosów i nie mam zamiaru się z nim rozstawać :)

 3. Aktualna długość Twoich włosów:  
 
Według ostatnich pomiarów jest to około 43 cm, mniej więcej do połowy łopatek (długość również jest dobrze widoczna na zdjęciach).

 4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy. 
 
Aktualnie nie zamierzam jakoś specjalnie zapuszczać włosów, obecna długość mi odpowiada. Jednak gdybym zdecydowała się na ich zapuszczenie to byłaby to długość nie większa niż do zapięcia od stanika.

 5. Jak często podcinasz końcówki?  
 
Regularnie, co 2-3 miesiące w zależności od ich stanu i potrzeb.

 6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?  
 
Wszyscy mówią mi, że są proste, ja jednak dostrzegam lekkie falowanie, kto wie, może z czasem uda mi się poprawić skręt? Jednak nie jest łatwo w jakikolwiek sposób wystylizować moje włosy, więc póki co zostawiam je samym sobie...

 7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
 
Niestety wysoką. :(

 8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?  
 
Wydaje mi się, że normalne, lecz ze skłonnością do suchych.

 9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
 
Włosy myję co drugi dzień. Jeśli mam czas, przed myciem stosuję oleje lub maskę po umyciu. Nie suszę suszarką, nie prostuję, nie kręcę, w domu noszę je zaplecione w warkocz. Czeszę je drewnianym grzebieniem, po umyciu zabezpieczam końcówki silikonowym serum, nie używam szamponów z SLS. Więcej na temat mojej pielęgnacji można oczywiście przeczytać na blogu :)

 10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?  
 
Jest sporo takich rzeczy. Przede wszystkim nie znoszą wilgoci, bo robią się od niej sztywne i napuszone. Nie lubią być związywane (a raczej ja nie lubię, kiedy są związane, bo jest mi niewygodnie), najczęściej chodzę więc w rozpuszczonych. Ze składników kosmetycznych nie cierpią SLS, parafiny, alkoholu, nadmiaru silikonów i protein. Nienawidzą też wszelkiej stylizacji, nakładania na nie żelu, pianki i naruszania w jakikolwiek sposób ich naturalności - nigdy się nie słuchają :(

 11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?  
 
Ciężko powiedzieć, co one tak naprawdę lubią :P Na pewno do tych rzeczy należy olej winogronowy, gdyż fajnie je wygładza, pogrubia i ogranicza ich puszenie przy wilgotnej pogodzie. Lubią też olejek rycynowy, bo bardzo szybko po nim rosną :) Dobrze sprawdzają się też na nich wszelkie maski nawilżające, bo często brakuje im nawilżenia. Lubią być związywane na noc w warkocz, gdyż dzięki temu rano są gładkie. Lubią też podcinanie końcówek, gdyż wyglądają po tym na zdrowsze i bardziej gęste :)

 12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
 
Rozpuszczone włosy - jak wspominałam, nie lubię ich związywać, bo denerwuje mnie konieczność ciągłego poprawiania fryzury, a rozpuszczone i tak wyglądają najlepiej :)

 13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?

 Nie wiem, to pytanie mnie przerasta. :P Myślę jednak, że pogratulowałyby mi ogarnięcia, nie pokładania wiary w reklamach i kupowania kosmetyków w miarę dostosowanych do ich potrzeb :)

 + Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)  
 
Od marca 2012, czyli od 7-8 miesięcy.
 
 
 TAGUJĘ:  
 
Cleo 
 

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten tag, ogólnie jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! Na pewno odpowiem niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie i przy okazji wyróżniam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz 43cm ?? Ja mam 40,5 ;p porównaj zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci:* muszę chyba w końcu odpowiedzieć na te wszystkie tagi:D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...