Zapraszam także tutaj:

czwartek, 18 października 2012

Rossmannowe zakupy: kupiłam nożyczki!


Zgodnie z poradą kilku z Was wybrałam się dzisiaj do Rossmanna i kupiłam nożyczki fryzjerskie. Wreszcie będę mogła sama podcinać sobie włosy :) Zapłaciłam za nie 15zł, o wiele mniej niż w sklepie fryzjerskim, ciekawe, jak się sprawdzą. Nie mogę się doczekać, żeby je wypróbować - moje włosy potrzebują już podcięcia, ale chciałabym się z tym wstrzymać do końca miesiąca. Choć znając mnie, pewnie zrobię to już niedługo :)
 
Oprócz tego kupiłam też olejek pod prysznic Isana (wreszcie znalazłam go na półce), który od dawna zamierzam wypróbować.
 
Inne, mniej ciekawe, a bardziej prozaiczne zakupy takie jak waciki czy dezodorant pomijam :P W Rossmannie rzeczywiście jest teraz pełno promocji, poszłam tylko po nożyczki, a wróciłam z torebką zakupów, bo podczas buszowania między pólkami przypomniało mi się, że nie mam tego czy tamtego... :)
 
A teraz uciekam zająć się prezentacją na angielski, pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego piątku!
再见 Klaudia

8 komentarzy:

  1. za 15 zł? Na allegro widziałam za ok. 60zł z tego co pamiętam.. muszę kupić sobie je w ross ;) Ale najpierw trzeba się nauczyć obcinać włosy.. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyka czyni mistrza:) Ja wyposażyłabym się najpierw w nożyczki żeby nie zniszczyć sobie włosów tą "praktyką":D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego olejku do mycia. Gdzieś czytałam, że ma nieciekawy zapach. Jak go oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. nożyczki z rossmana w dużym stopniu się różnią od tych najtańszych fryzjerskich. na Twoim miejscu nie kierowałabym się ceną, a jakością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie te Rossmannowskie za 15 są dużo lepsze niż te z Allegro za 5 czy 7, u mnie w sklepie fryzjerskim najtańsze kosztują 44zł, dla mnie to trochę przesada. mam nadzieję, że te będą dobre, bo dziewczyny sobie chwalą :)

      Usuń
  4. Ciekawią mnie te nożyczki ;) już kiedyś je widziałam, ale wstrzymałam się, bo nie wiem jak z jakością :) chętnie poczekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz koniecznie jak spisują się te nożyczki bo mnie strasznie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strzez sie tych nozyczek - rozwarstwiaja (rozdwajaja) i okropnie niszczą!:(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...