Zapraszam także tutaj:

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dzisiejsze włosy, kwietniowy przyrost i nowy wspaniały kosmetyk :)

Ponieważ jutro wyjeżdżam na całą majówkę i na bloga będę mogła zajrzeć dopiero 6-go maja, postanowiłam zrobić dziś małe porównanie długości z okresu kwietnia. Minął już miesiąc od ostatniego podcięcia, o którym pisałam tutaj, kiedy to "wyprostowałam" bardzo nierówno rosnące włosy. Narzekałam też ostatnio, że moje włosy przez zimę prawie nic nie urosły (tutaj). Postanowiłam więc sprawdzić, czy na wiosnę nieco ruszyły.


Jest trochę do przodu, może nie jakoś dużo, ale jestem dobrej myśli. I, jak widać, znowu nie rosną równo :P Kolejne podcięcie planuję na połowę czerwca, mam nadzieję, że nie trzeba będzie ścinać tyle, co ostatnio...


Swoją drogą, zauważyłyście może blask na dzisiejszym zdjęciu? :) To w moim przypadku raczej rzadkie zjawisko :P Już się tłumaczę:

Kilka dni temu wybrałam się na zakupy na lubelski targ i natknęłam się na stoisko, gdzie można było kupić znane i polecane przez włosomaniaczki maski, m.in. Bingo Spa, Stapiz, a także Tangle Teezer i inne cuda :) Ja oczywiście jak zwykle wypatrzyłam sobie jakąś nieznaną maskę (a przynajmniej nie widziałam jej nigdy na żadnym blogu), która po pierwszym użyciu trafiła do grona moich ulubieńców :) Jest to maska Stapiz Argan'de z olejkiem arganowym. Wystarczył rzut oka na skład, aby przekonać się do jej zakupu:



Owszem, ma trudno zmywalny silikon, ale poza tym cenne oleje (słonecznikowy, arganowy, jojoba) i proteiny soi. Jak już mówiłam, postanowiłam wrócić do silikonów, ponieważ mam dość walki z szorstkimi, matowymi, wyglądającymi niezdrowo włosami. Jest to chyba pierwszy produkt, który kiedykolwiek dał na moich włosach efekt wow. Włosy są po niej niesamowicie gładkie, miękkie, błyszczące, wspaniale nawilżone, po prostu idealne :) Jak to możliwe, że nigdy nigdzie nie spotkałam się z recenzją tej maski?!

 


Za 250 ml zapłaciłam 15zł, co nie jest zbyt wygórowaną sumą - zwłaszcza biorąc pod uwagę efekty :) Nie dowierzając nieco lusterku i zdjęciu postanowiłam sprawdzić, czy faktycznie aż tak błyszczą i nakręciłam kolejny włosowy filmik. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania.


Nie mam łysego placka na głowie, włosy po prostu się tak dziwacznie ułożyły, czasem tak mają. ;)

A tymczasem uciekam sobie na majówkę w ukochane Bieszczady. Jadę tam po raz drugi, po niecałym roku i nie mogę się już doczekać pierwszego wejścia na połoniny :) Życzę Wam wszystkim udanego długiego weekendu!


Pozdrawiam,
Klaudia

23 komentarze:

  1. Wow, cudna zmiana! A na filmiku to włosy jak z reklamy - mięciutkie i lśniące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rzeczywiście cudnie błyszczą:D Moje tez koślawo rosną, nie jesteś sama;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś się ruszyło z tym przyrostem! No i jest blask i wyglądają na zdrowe.
    Miłego łażenia po górach ;) Życzę słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje chyba wogole nie rosna i ciagle wypadaja ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygladaja na tym filmiku *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę są olśniewające:) Bardzo fajny pomysł z filmikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o Stapizie słyszałam już tyle dobrego, że chyba w końcu sama się skuszę - do szczęścia brakuje mi już tylko takiego blasku :) Co do filmiku - naprawdę jak z reklamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miłe komentarze :) choć, tak jak pisałam, blask to zasługa silikonu - moje włosy są wysokoporowate i same z siebie nigdy nie będą tak błyszczały :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jak będę w Lublinie muszę koniecznie odwiedzić ten targ i to stoisko ;)
    aaj, piękne masz te włosy, widać, że są zadbane lśniące no i takie gęste. Tak Ci tego zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć myślę, że nie ma czego zazdrościć - mam wrażenie, że na żywo wyglądają gorzej :( ale nie poddaję się, bo jest poprawa :)

      Usuń
  10. Co ty na to, żeby zaczącz pisać tez na tym blogu (albo na innym) o zdrowym odżywianiu? Kiedyś pisałam o koktajlach, i nawet chciałam się przyłączyć do twojej akcji ale nie miała za bardzo czasu rano na robienie tych 'magicznych mieszanek' a chętnie dowiedziałabym się więcej na temat odżywiania się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu piszę o zdrowym odżywianiu, a przynajmniej o tych jego punktach, które sama stosuję :) jest nawet taka zakładka

      Usuń
  11. Silikony to nie jest zło ;) Efekty na prawdę świetne ;) Powiedz gdzie znalazłaś te maski - na którym targu w Lublinie? Mów zaraz! :P Ja z blaskiem nie mam problemów - henna mi go daje i nie muszę się martwić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi niestety nie daje go nawet henna :( na targu pod zamkiem, takie małe stoisko z boku budynku dworca pks, jeśli kojarzysz :)

      Usuń
    2. Dawno na Targu pod Zamkiem nie byłam, muszę nadrobić ;) Powinnam znaleźć ;)

      Usuń
    3. maske można kupić obok bazaru w Lublinie stoi teraz młoda dziewczyna i ma tą maskę

      Usuń
  12. Jakie pięknee! : O Niesamowity blask, i tak ładnie nimi machałaś. Są piękne :)

    _________________________________________
    http://trufflowapielegnacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy. Tobie też udanej majówki i dzięki za radę. Na pewno kupię tę odżywkę, jak uda mi się ją gdzieś wypatrzeć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę kupić tą maskę, filmik robi wrażenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tę maskę ;) dla mnie zdecydowanie zbyt mocno obciąża włosy. Jednak najbardziej przeszkadza mi, że włosy dużo szybciej się przetłuszczają. Zapach jest ok, ale po wąchaniu go przez pół dnia (u mnie min. tyle się utrzymuje) mam już trochę dość :) Na pewno wygładza włosy, ale jednak minusów ma więcej, więc ja jej pewnie więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...