Zapraszam także tutaj:

sobota, 20 kwietnia 2013

Moje włosy przestały rosnąć?

Długości swoich włosów przyglądam się już od jakiegoś czasu, jednak ciągle miałam nadzieję, że brak widocznego przyrostu jest tylko złudzeniem. Dzisiaj postanowiłam zrobić zdjęcie porównawcze i oto efekty:



To chyba jakieś żarty? Od czasu zrobienia listopadowego zdjęcia minęło 5,5 miesiąca, co daje potencjalnie jakieś 8cm wzrostu. Nawet odejmując 4-5cm na dwa małe podcięcia w międzyczasie, powinno to dać ładne kilka centymetrów długości. Przez ten czas stosowałam masaż skalpu, skrzypokrzywę, siemię lniane, wcierkę z pokrzywy, wcierkę z kozieradki, olejek rycynowy i inne oleje na skalp. Obecny stan rzeczy jest więc co najmniej dziwny, nie wspominając już o tym, że irytujący.


Dla porównania - przyrost 5-cio miesięczny z innego okresu:


początek czerwca - początek listopada

Wiem, że w listopadzie pisałam, że nie zamierzam więcej zapuszczać włosów, ale od jakiś 2-3 miesięcy stosuję przyspieszacze, żeby jednak jeszcze trochę zyskać na długości. Podcinane były 2 razy po 1cm w domu oraz raz 3cm u fryzjera (a może trochę więcej - na temat tego podcięcia pisałam tutaj). Może jednak podcinałam zbyt dużo? Mimo wszystko - minęło dużo czasu, więc chyba powinna pojawić się jakakolwiek zmiana?

Ja już w tym momencie nie mam pytań.
Albo inaczej - mam ich całe mnóstwo....


Pozdrawiam,
Klaudia

13 komentarzy:

  1. Co ciekawe- zauważyłam na swoich włosach to samo, pomimo regularnego zażywani suplementów i wcierek. A przecież moje włosy i bez tego rosły 2,5 na miesiąc. Trują nas czymś z powietrza? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja już od paru dobrych lat mam wrażenie, że moje włosy przestają rosnąć w zimie, a ruszają dopiero wiosną i latem :) ale czy to w ogóle możliwe?

      Usuń
  2. Moze skup się na jakichs dwóch rzeczach wspomagajacych porost.. Może inne oleje? Moze spróbuj drożdzy i calcium panthoteticum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drożdże odpadają (pisałam o tym tu: http://kuferek00.blogspot.com/2012/06/dlaczego-nie-drozdze.html), ale nad calcium się zastanowię. ale jeśli chodzi o przyspieszacze, to nie stosowałam wszystkich na raz, tylko na przemian, w różnych konfiguracjach, więc wydaje mi się, że mimo wszystko powinno być trochę do przodu...

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że moje też stoją w miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam takie wrażenie, że moje włosy stoją w miejscu, ale ja chyba mam taki już krótki cykl życia włosów. Może faktycznie za często podcinałaś. Mimo wszystko myślę, że jednak z wiosną włosy nam wszystkim będą rosły szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy to jest powodem, ale zimą z reguły włosy rosną wolniej. Zimą nasza dieta jest uboższa w owoce, warzywa itp. a włosy potrzebują witamin, żeby rosnąć. Moje włosy też zimą zwalniają tempo, a wiosną i latem rosną znacznie szybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mi się tak wydaje, ale gdzieś spotkałam się ze stwierdzeniem, że jest odwrotnie... no nic, zobaczymy w takim razie latem :)

      Usuń
  6. może czymś wycierasz ten środek? U mnie np. ubieranie pianki (taki kombinezon do pływania w wodzie na desce) powodowało wycieranie włosów z tyłu i stąd miałam "dziury" przez długi czas:p
    A może taka pora roku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo ale od miesiąca. Wcześniej moje wlosy rosły jak szalone przyspieszone jantarem, rzepa itp. A teraz stoją mimo używania khadi, wciereK, CP, merz special I seboradinu. Moje pasmo kontrolne ma 24 cm od 1,5 miesiąca i nie wiem co się dzieje :( może przesadzam z tym wszystkim i włosy zamknęły się w sobie? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że Twoje włosy rosną nie równo. Jak się przypatrzyć to te włosy z przodu jednak ładnie Ci urosły i masz je niemal równe. Może podczas masażu skalpu lub wcierania wcierek skupiasz się bardziej na tych włosach z przodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, swoją drogą - przy tych cięciach je trochę równałam, a i co do wcierek możesz mieć rację. no nic, zobaczymy, co będzie dalej, postaram się wcierać i masować dokładniej :)

      Usuń
  9. Troszkę urosły chyba jednak. Swoją drogą może u fryzjera poszło więcej cm? Dziwna sprawa, ja niestety nie polegam wyłącznie na zdjęciach i zwyczajnie włosy mierzę, Tobie radze to samo :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...