Zapraszam także tutaj:

poniedziałek, 3 września 2012

Karmimy Psiaki! www.karmimypsiaki.pl


Kiedy dowiedziałam się o tej akcji, postanowiłam także dołączyć się i ją wesprzeć :)


Dzięki zaledwie kilku kliknięciom każdego dnia można pomagać psiakom ze schroniska w Zabrzu. Myślę, że jest to bardzo ciekawa inicjatywa, to bardzo fajnie, że mimo odległości można zrobić dla nich coś dobrego :) A wiadomo, że jeśli chodzi o zwierzęta, to ludzkie okrucieństwo nie zna granic i wszelka pomoc ma tu duże znaczenie...
 
Każda forma pomocy, jaką możemy z naszej strony zaoferować, jest dokładnie opisana na stronie akcji - przede wszystkim można dołączyć się do zasponsorowania posiłku dla wybranego psiaka, a także pomóc w znalezieniu domu jednemu z piesków. To naprawdę nie jest trudne! Jeśli nie chcemy bądź nie możemy wspierać schroniska finansowo, wcale nie musimy tego robić - wystarczy tylko poświęcić kilka sekund na kliknięcie w banner, a resztą zajmą się sponsorzy akcji.
 
Ja już skorzystałam z opcji zaproponowanych na stronie, a nawet udało mi się wesprzeć akcję skromnym datkiem finansowym. Bardzo cieszę się, że mogłam dać coś od siebie i Was zachęcam do tego samego! Wpadajcie od czasu do czasu na stronę akcji i poświęćcie przynajmniej te kilka sekund, bo może dzięki temu jakiś biedny psiak nie pójdzie dziś spać głodny :)
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie,
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...