Zapraszam także tutaj:

poniedziałek, 5 listopada 2012

Zimowa magia [essence, 135 "i'm bluetiful"]

Ponieważ uwielbiam mieć kolorowe paznokcie i dość często uzupełniam swój zbiór lakierów, pomyślałam sobie... dlaczego by nie napisać jakiejś recencji? :)
 
Na pierwszy ogień idzie mój najnowszy nabytek - niebieski essence z brokatem, odcień 135. Kupując ten lakier, trochę się przełamałam jeśli chodzi o brokat, którego zwykle nie toleruję, jednak takie grubsze drobinki wyglądają naprawdę pięknie :)
 
Lakier znajduje się w niewielkiej, ładnej buteleczce, której zakrętka odzwierciedla kolor samego lakieru. Pędzelek jest dość gruby i sztywny - na początku wydawało mi się, że bardzo trudno będzie się nim malowało, ale właściwie nie było najgorzej. Kryje bardzo dobrze, jest mocno napigmentowany - tworzy na paznokciach piękny, głęboki kolor, srebrne drobinki są dobrze widoczne i wygląda to bardzo efektownie. Jak dla mnie jest to lakier typowy na zimę - ten brokat w połączeniu z niebieskim przypomina mi jakiś zimowy, śnieżny wieczór :)

Bardzo szybko schnie, niestety trwałość pozostawia wiele do życzenia - odpryski pojawiają się już pierwszego dnia, a na drugi dzień musiałam się go już pozbyć. Mimo brokatu zmywa się bardzo łatwo.
 
Cena: 6,99 zł.
 
 




Co myślicie o tym lakierze?

Pozdrawiam serdecznie,
Klaudia

PS. Właśnie się przymierzam do pierwszej stylizacji fal w ramach falowej akcji... aż się boję! :P
 

8 komentarzy:

  1. masz prześliczne paznokcie! Moje nigdy nie będą takie równe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, tylko pozazdrościć pazurków :)

      Usuń
    2. dziękuję :) żeby były równe to je trzeba tak regularnie piłować :P

      Usuń
  2. Fajoski! Mów, gdzie kupiłaś, i czy były inne kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogerii Natura, jest mnóstwo kolorów, ale z brokatem takim jak tutaj to chyba tylko szary :)

      Usuń
    2. muszę się tam udać i obczaić. Dzia za info ^^

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...