Zapraszam także tutaj:

sobota, 19 października 2013

Moja wyprzedaż na Vinted.pl. Zapraszam!


 Tak jak zapowiadałam jakiś czas temu, wystawiłam część swoich ubrań w serwisie Vinted.pl.
Nie są to jeszcze wszystkie rzeczy, które mam na sprzedaż, będę stopniowo dodawała nowe ubrania oraz biżuterię. Od tej pory link do mojego profilu będzie funkcjonował na blogu jako zakładka na górze.

Jeśli jesteście zainteresowane którąś z już dodanych rzeczy, zapraszam :)

Wszystkie ceny są podane orientacyjnie i podlegają negocjacji.
Nie jestem zainteresowana wymianą.


Zapraszam :)


+ dzisiejsze zdjęcia włosów

2 komentarze:

  1. Sama mam za dużo ubrań w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj tez spakowalam duzo ubran w ktorych nie chodze, ja swoje rozdaje ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...