Zapraszam także tutaj:

poniedziałek, 7 października 2013

KONAD: Serca w wydaniu liliowym

Tak jak wspominałam w jednym z ostatnich postów, ostatnio zrezygnowałam praktycznie całkowicie z malowania paznokci. Dzisiaj jednak postanowiłam sięgnąć po lakier w związku z akcją DENKO. Wybrałam więc dość stary lakier, który trzeba zużyć w pierwszej kolejności, akurat w chłodnym, liliowym kolorze (Manhattan 203). Jak malować, to malować, więc dodałam do tego konadowe serca i na koniec srebrne refleksy. Kolor lakieru na żywo jest nieco inny niż na fotografiach, na zdjęciach widać także trochę niedociągnięć, które w rzeczywistości nie rzucają się w oczy.



Zdobienie proste, ale myślę, że dość efektowne ;) Dawno nie bawiłam się płytkami, a myślę, że fajnie byłoby do tego wrócić.

Pozdrawiam,
Klaudia

6 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdobienie :)
    a na zdjęciach zawsze widac wszystkie mankamenty ;/ też tak mam, że jak cos pokazuje na czesciach swojego ciała to na zdjeciach widze jakie sa krzywe, brzydkie etc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt uzyskałaś :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...