Zapraszam także tutaj:

niedziela, 6 października 2013

Włosowe inspiracje z YouTube

Jakiś czas temu po raz kolejny próbowałam znaleźć w Internecie informacje na temat sposobów przyspieszania porostu i zapuszczania włosów. Do tej pory bazowałam jedynie na blogach, jednak tym razem postanowiłam sięgnąć po filmy na YouTube. Nie znalazłam może nic odkrywczego na temat, który mnie interesował, ale znalazłam kilka naprawdę inspirujących filmów dziewczyn z pięknymi, długimi włosami.



Ten film zmotywował mnie do tego, by myć włosy rzadziej. Podobnie jak jego autorka uważam, że nie ma włosów, które wymagałyby codziennego mycia, a jeśli uważasz, że takie masz, znaczy to, że musisz coś zmienić w ich pielęgnacji. Zazdroszczę autorce tego, że może myć włosy raz na tydzień, ale mi już udało się osiągnąć mycie włosów co 3-4 dni, a nie co 2 ;) Polecam obejrzeć ten film i uważnie się wsłuchać.



Film przedstawia w zasadzie tylko sposób nakładania na włosy oleju kokosowego, ale na jakie włosy! Są naprawdę długie i wyglądają pięknie. Kiedy na nie patrzę, myślę po prostu, że chciałabym takie mieć ;)




Jak dla mnie te włosy są już zdecydowanie za długie, ale bardzo inspirujące. W dodatku pielęgnowane silikonami i, jak widać, nie jest to zło wcielone, bo włosy są lśniące i w dobrej kondycji.


To by było na tyle ;) Macie jakieś ulubione włosowe kanały na YouTube?

Pozdrawiam,
Klaudia

7 komentarzy:

  1. Czyli że jak opóźnić przetłuszczanie włosów? Przetrzymywać je i faszerować suchymi szamponami? W niektórych przypadkach nie jest to takie proste. Ja zauważyłam, że pomaga ograniczenie jedzenia słodyczy, a czekoladę trzeba odstawić w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, a przynajmniej spróbować nie myć ich tak często. suchy szampon to tylko jedno z rozwiązań, są też inne, np. związywanie włosów, stosowanie wcierek, olejowanie skalpu itd.

      Usuń
    2. W moim przypadku przetrzymywanie włosów prowadzi do ich nadmiernego wypadania - a już zwłaszcza, jeśli zwiążę je w kitkę. Cebulki dostają po uszach jak nigdy. (PS. Kochajmy początek roku akademickiego i stres z nim związany <3)

      Usuń
    3. U mnie wcieranie Aloevitu spowodowało ,że mogłam myć włosy co 5 dni :)

      Usuń
    4. JA od siebie polecam wiazanie włosów w kok, suplementację cynkiem i wit. B (konkretnie to belissą), łagodny szampon i płukanie skalpu miętą. Pomaga!:)

      Usuń
  2. Drugi filmik mnie powalił.. Dziewczyna ma idealne włosy! <3
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę rozkminić do końca roku 2013 jak uprosić mój skalp i włosy żeby chociaż o jeden dzień przesunąć mycie głowy. :D Skóra na głowie wydziela mi strasznie dużo sebum, a na grzywce widać już wieczorem że jest przetłuszczona. Chcę spróbować wcierać w skalp Salicylol, który oprócz likwidowania łupieżu, który mam na głowie po testowaniu "prostych" szamponów może właśnie przedłużać świeżość włosa. Marzy mi się mycie dwa razy w tygodniu. :3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...