Zapraszam także tutaj:

środa, 26 czerwca 2013

Kilka słów na temat mojej nieobecności

Od kilku dni zabieram się do napisania nowej notki. Siadam, piszę kilka zdań, po czym zrezygnowana wyłączam stronę i idę zająć się czymś innym.

Przepraszam, że od tak dawna nie było nowych postów, ale coś mi się wydaje, że prędko ich nie będzie. Powodów jest kilka: najpierw sesja połączona z intensywnym planowaniem wakacji, następnie same wakacje, więc przygotowania do pierwszych wyjazdów, szukanie noclegów, zgrywanie terminów... Niestety ciężko mi w tym wszystkim znaleźć czas na bloga i nie będę go szukać na siłę. Nie potrafię się zmusić do pisania, jeśli w danym czasie nie mam na to ochoty. Pomysłów na nowe posty mi nie brakuje, jednak czuję, że potrzebuję zaczerpnąć oddechu, zaczęłam się już trochę dusić w rzeczywistości blogosfery. Są wakacje, czas wyjść do ludzi, zrobić coś szalonego, a nie spędzać tyle czasu przed komputerem ;)

Jeśli zaś chodzi o moje włosy, są ostatnio w kiepskim stanie, co dodatkowo mnie demotywuje. Wypadają, są ciągle suche, nie działają na nie żadne maski ani oleje. No cóż, lato, cóż, wysoka porowatość, ale może ja już zwyczajnie nie mam siły, by się nimi zajmować i im dogadzać. Ponadto nie rosną, a końcówki trzeba by już podciąć. Żyć, nie umierać, załamuję nad nimi ręce.

Ogłaszam więc małą przerwę w blogowaniu na czas nieokreślony. Może potrwa ona kilka tygodni, a może wrócę do Was dopiero po wakacjach. Tak jak mówię, blog jest dla mnie w tym momencie jedną z najmniej ważnych spraw, po prostu nie mam energii na to, by się nim teraz zajmować. Jestem pewna, że za jakiś czas ochota na pisanie wróci i wtedy pojawią się nowe, mam nadzieję, że ciekawe wpisy. Cały czas śledzę jednak Wasze blogi, może z nieco mniejszym zaangażowaniem, ale jednak staram się być w miarę na bieżąco :)

Tymczasem uciekam i życzę wszystkim udanych wakacji, ciekawych wyjazdów, wspaniale spędzonego czasu! Do zobaczenia :)

Pozdrawiam serdecznie,
Klaudia

4 komentarze:

  1. Odpocznij kochana....My z cierpliwością czekamy na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bardzo lubię czytać Twoje posty, obojętnie na jaki temat :) Masz taki lekki styl pisania. Ale może z tą przerwą to dobry pomysł- odpoczniesz i wrócisz do nas z nowymi siłami ;p Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczynek dobrze Ci zrobi. Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji kochana :) Ja także miałam małą przerwę ale przede wszystkim ze względu na sesję, która (uff) w poniedziałek dobiegła końca i wracam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...