Zapraszam także tutaj:

niedziela, 2 grudnia 2012

Co najlepiej wygładza i nawilża moje włosy?

Dobra wiadomość - mój kumputer już działa! :) Okazało się, że to nic poważnego, wystarczyło tylko wznowić działanie systemu i wszystko jest już ok. Dlatego też jeszcze dzisiaj zamieszczam nową notkę, a jutro pojawi się miesięczna aktualizacja :)


http://www.thread.co.nz/
 
Wiem, że wiele z Was szuka idealnego sposobu na to, aby uzyskać jak najlepsze nawilżenie i wygładzenie swoich włosów. Nie jest to łatwe, ale ja mogę się pochwalić, że w swoim przypadku taki sposób znalazłam :)
 
Kiedy chcę maksymalnie wygładzić swoje włosy albo przywrócić im nawilżenie po nieco gorszym okresie, stosuję olejowanie na odżywkę z użyciem olejku migdałowego. Nic do tej pory nie sprawdziło się tak rewelacyjnie! Na lekko zwilżone włosy nakładam sporą porcję odżywki (najlepiej sprawdza się Isana z olejkiem babassu, ale inne bezsilikonowe, treściwe odżywki też będą dobre), a następnie niewielką porcję olejku migdałowego (używam olejku zakupionego na Ukrainie). Całość trzymam 2-3 godziny pod czepkiem i ręcznikiem. Po umyciu włosy są po prostu idealne - doskonale nawilżone, dociążone, a ponadto niesamowicie gładkie i miękkie! Nic im wtedy nie brakuje, mogłyby być takie zawsze :)
 
Sam olejek również dobrze wygładza włosy, ale dopiero odżywka dostarcza im substancji nawilżających, które wraz z olejem zostają dobrze przyswojone, co owocuje świetnym stanem włosów :)
 
Jeśli macie olejek migdałowy, polecam wypróbować ten sposób! Ten olejek jest moim zdecydowanym faworytem w gronie swoich konkurentów :)
 
Pozdrawiam serdecznie,
Klaudia

3 komentarze:

  1. olejowanie na maskę/odżywkę robi furorę w blogosferze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:)Ja też coraz częściej się na ten sposób natykam. Ciekawem tylko, jak by się to sprawdziło o osób które mają liche włosy (czyli u mnie), czy nie byłyby przez to bardziej oklapnięte, przeciążone. Ja zauważyłam, że u mnie najlepiej wyglądają jak są napuszczone, no ale przez to widać, że suche:/

      Usuń
  2. Moje włosy uwielbiają maski z dodatkiem mocznika z ZSK :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...