Zapraszam także tutaj:

niedziela, 27 maja 2012

Kilka słów na początek

Witam na Kuferku.

Na początek chciałabym się przedstawić: nazywam się Klaudia, mam 18 lat i jestem z Lublina. Moją pasją jest pisanie rozumiane jako wszelkiego rodzaju twórczość literacka, poezja (zwłaszcza śpiewana :)) i muzyka. Interesują mnie też dziedziny z pogranicza chemii i medycyny, z czym chciałabym związać swoją zawodową przyszłość.

Kilka miesięcy temu zainteresowałam się naturalnymi sposobami pielęgnacji włosów oraz zdrowym odżywianiem. Dlatego też powstał Kuferek - miejsce, gdzie chciałabym się dzielić swoim skromnym na razie doświadczeniem oraz pogłębiać wiedzę dotyczącą analizowania składów kosmetyków i zasad prawidłowego żywienia. Nie jestem ekspertem w żadnej z tych kwestii. Liczę na to, że prowadzenie bloga będzie mnie motywowało do wzbogacania swojej wiedzy chemicznej oraz do dbania o to, by posiłki, które spożywam, były bardziej wartościowe niż do tej pory :)

Na początku chciałabym też zaznaczyć, iż nie jestem osobą, która przesadnie dba o swój wygląd. Jak każda dziewczyna, lubię od czasu do czasu zrobić coś dla siebie, aby dobrze się prezentować, jednak są to dla mnie kwestie drugorzędne. Nie wydaję też wszystkich swoich oszczędności na ubrania i kosmetyki i nie myślę obsesyjnie, czy przypadkiem nie rozmazał mi się tusz albo nie złamał paznokieć... Na swoim blogu chciałabym właśnie pokazać, że aby mieć piękne i zdrowe włosy, nie potrzeba wiele włożonego wysiłku i pieniędzy, a efekty wykonywanych systematycznie drobnych zabiegów mogą być naprawdę zaskakujące :)

Zapraszam serdecznie do śledzenia Kuferka - pierwsze posty już niedługo!

Pozdrawiam,
Autorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...